Κυριακή, 02 Ιουνίου 2013 17:52

FAQ

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(30 ψήφοι)

Disclaimer

Το GameShopper.gr δεν σχετίζεται έμμεσα ή άμεσα με κανένα από τα καταστήματα που προτείνει και δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που ενδέχεται να υπάρξουν μεταξύ των χρηστών του συγκεκριμένου site και των καταστημάτων που προτείνει για την αγορά βιντεοπαιχνιδιών.

Ποιος ο σκοπός του GameShopper.gr;

Το GameShopper.gr γεννήθηκε μέσα από την ανάγκη ενημέρωσης του Gamer που ζει στην Ελλάδα, για τις μεγάλες ευκαιρίες που μας δίνονται πλέον αφενός λόγω της παγκοσμιοποίησης της αγοράς και αφετέρου λόγω της ανόδου της ψηφιακής διανομής.

Σκοπός μας είναι να παρέχουμε καθημερινή ενημέρωση πάνω σε προσφορές και εκπτώσεις εντός και εκτός Ελλάδας, ώστε ο αναγνώστης μας να είναι σε θέση να προμηθευτεί τα παιχνίδια της αρεσκείας του στην καλύτερη δυνατή τιμή.

Σε τι εξυπηρετούν οι διάφορες κατηγορίες;

Στην “αρχική σελίδα” φαίνονται όλες οι ενεργές προσφορές ανεξαρτήτως φορμάτ. Στην “προσφορά ημέρας” μπαίνει καθημερινά μία προσφορά που το επιτελείο του GameShoper.gr θεωρεί την καλύτερη της ημέρας.

Στις “νέες κυκλοφορίες” παρουσιάζονται αν υπάρχουν ενδιαφέρουσες προσφορές για νέα παιχνίδια, ενώ το ίδιο γίνεται στην κατηγορία “προπαραγγελίες” για τα επερχόμενα.

Στην κατηγορία “συλλεκτικές εκδόσεις” βάζουμε τις φιλικότερες προς το πορτοφόλι ειδικές και σπέσιαλ εκδόσεις.

Πως γίνεται να βλέπω προσφορές μόνο για το φορμάτ της αρεσκείας μου;

Για να δούμε το φορμάτ της αρεσκείας μας, πατάμε στα "Φίλτρα" που βρίσκονται στα δεξιά της κεντρικής σελίδας του GameShopper.gr (π.χ. PC για να δούμε τα παιχνίδια μόνο για προσωπικούς υπολογιστές), έτσι αποκλείονται όλα τα άλλα φορμάτ και βλέπουμε αυτό που μας ενδιαφέρει.

Πως μπορώ να ξέρω αν μία προσφορά είναι καλή;

Υπάρχουν δύο στοιχεία που δείχνουν το πόσο κάλη είναι μία προσφορά. Αν δείτε στις Eτικέτες (Tags) να αναγράφονται οι λέξεις "Σούπερ Έκπτωση" τότε σήμαινει ότι η προσφορά είναι πάνω από το τυπικό 75%.

Επίσης στις "Πρόσθετες Πληροφορίες" υπάρχει ένα πεδιό που ονομάζεται "Κατώτερη (Καταγ.) Τιμή" και αφορά στην ιστορικά χαμηλότερη τιμή που έχει βρει το GameShopper.gr το συγκεκριμένο παιχνίδι. Αν η τιμής της τρέχουσας προσφοράς είναι ίδια ή κοντά στην τιμή που αναγράφεται στο πεδίο "Κατώτερη (Καταγ.) Τιμή" τότε η προσφορά είναι καλή.

Τι σημαίνουν οι διάφορες Ετικέτες (Tags) που υπάρχουν σε κάθε προσφορά;

Πέραν από τις προφανείς ετικέτες που αφορούν στο φορμάτ και την έκδοση του παιχνιδιού(ων) σε προσφορά δηλαδή αν είναι ψηφιακή (Digital) ή λιανική (Retail), οι ετικές "Μικρή Έκπτωση", "Μεγάλη Έκπτωση" και "Σούπερ Έκπτωση" έχουν να κάνουν με το ύψος της έκπτωσης και ουσιαστικά ισοδυναμούν με έκπτωση έως 50%, από 51% έως 75% και πάνω από 75% αντίστοιχα.

Επίσης, οι ετικέτες "Μικρή Διάρκεια" και "Μεγάλη Διάρκεια" αναφέρονται στη διάρκεια της προσφοράς και πιο συγκεκριμένα αν αυτή είναι μέχρι 48 ώρες ή πάνω από 48 ώρες. Η ετικέτα "Πακέτο Indie" αφορά αποκλειστικά στα διάφορα bundle που μας έχουν κατακλείσει όπως το Humble Bundle, Indie Royale κ.λπ.

Γιατί μερικές φορές η τιμή που δίνει το GameShopper.gr δεν είναι η ίδια με την τιμή του καταστήματος;

Τη στιγμή που ανεβαίνει μία προσφορά είναι επιβεβαιωμένο 100% ότι η τιμή που δίνουμε ισχύει, στην πορεία της ημέρας, όμως, μερικά πράγματα μπορεί να αλλάξουν από παράγοντες που το επιτελείο του GameShopper.gr δεν μπορεί να ελέγξει.

Παραδείγματος χάρη κάποιο κατάστημα μπορεί να διακόψει μία προσφορά νωρίτερα ή να προβεί σε αυξήσεις τιμών, χωρίς φυσικά να μας ενημερώσει.

Το πιο πιθανό είναι η προσφορά απλά να έχει λήξει.

Από τη μεριά μας προσπαθούμε να διορθώνουμε οτιδήποτε πέφτει στην αντίληψή μας αλλά είναι φύση αδύνατο να παρακολουθούμε τα πάντα ανά πάσα στιγμή (δεν θα βρίσκαμε χρόνο να ψάχνουμε και να βάζουμε νέες προσφορές).

Έχω δει τη δείνα προσφορά στο κατάστημα τάδε, γιατί δεν την έχει βάλει το GameShopper.gr;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μία προσφορά μπορεί να μην ανεβαίνει στο GameShopper.gr. Η σημαντικότητά της μπορεί να θεωρείται χαμηλή ή τη συγκεκριμένη περίοδο να υπάρχουν καλύτερες προσφορές από αυτή σε άλλα καταστήματα για το ίδιο προϊόν.

Επιπρόσθετα λόγω της εμπειρίας μας είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αν μία προσφορά είναι αρκετά συμφέρουσα οπότε προσφορές για τις οποίες γνωρίζουμε ότι σύντομα θα τις δούμε σε κάποιο άλλο κατάστημα σε καλύτερη τιμή, συνήθως δεν τις ανεβάζουμε. Τέλος υπάρχει και η πιθανότητα απλά να μην έχει πέσει στην αντίληψή μας.

Πως μπορώ να δω αν ένα παιχνίδι είναι ψηφιακό ή φυσικό αντίτυπο (κουτάτο);

Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να πάτε στο στο εσωτερικό μίας προσφοράς (δηλαδή να πατήσετε πάνω στο “Διαβάστε περισσότερα...”) και στη συνέχεια να πάτε στις Πρόσθετες Πληροφορίες και πιο συγκεκριμένα στη Διανομή.

Μπορείτε επίσης να δείτε αν πρόκειται για ψηφιακό ή φυσικό αντίτυπο από τις “Ετικέτες” (Tags). Αν βλέπετε ανάμεσα στα Tags τη λέξη Digital τότε σημαίνει ότι η προσφορά αφορά ψηφιακά αντίτυπα αν βλέπετε Retail τότε σημαίνει ότι η προσφορά αφορά φυσικά αντίτυπα.

Γιατί μερικές φορές οι χρονομετρητές του GameShopper.gr δείχνουν λάθος υπολειπόμενο χρόνο;

Η διάρκεια μίας προσφοράς μπορεί είτε να μικρύνει λόγω πρόωρης διακοπής της είτε να μεγαλώσει διότι αποφασίσθηκε από το κατάστημα να δοθεί έξτρα χρόνος.

Τα παραπάνω αν και κάνουμε ελέγχους σε τακτά διαστήματα δεν μπορούμε πάντα να τα αντιλαμβανόμαστε εγκαίρως και γι' αυτό μερικές φορές υπάρχει ασυμφωνία μεταξύ των χρονομετρητών του GameShopper.gr και των καταστημάτων.

Γιατί το GameShopper.gr συχνά προτείνει τα αγγλικά μαγαζιά;

Διότι όσο παράλογο και αν ακούγεται κατά ένα συντριπτικό ποσοστό παιχνιδιών η αγγλική αγορά απολαμβάνει χαμηλότερων βασικών τιμών (δηλαδή προ προσφορών και εκπτώσεων) από την ελληνική τόσο στα φυσικά προϊόντα της λιανικής (τα κουτάτα παιχνίδια που λέμε) όσο και στα ψηφιακά προϊόντα. Το παραπάνω αρχίζει να αλλάζει τελευταία αλλά ακόμα είμαστε πίσω.

Γιατί μερικές φορές το Gameshopper.gr μου προτείνει να πληρώνω σε τοπικό νόμισμα (π.χ. αγγλικές λίρες) στα ξένα μαγαζιά;

Υπάρχουν ορισμένα διεθνή καταστήματα που προσφέρουν τιμές τόσο σε ευρώ όσο και στο τοπικό νόμισμα (π.χ. αγγλικές λίρες).

Στις περισσότερες περιπτώσεις συμφέρει να κάνουμε την αγορά μας στο τοπικό νόμισμα, καθώς το έξτρα πόσο που πληρώνουμε για τη συναλλαγή σε συνάλλαγμα στην τράπεζά μας, είναι μικρότερο από το “καπέλο” που βάζουν οι ξένες εταιρίες όταν γυρνάνε αυτόματα το νόμισμα σε ευρώ.

Πως αγοράζω από το αμερικάνικο Amazon;

Για να αγοράσουμε ψηφιακά παιχνίδια από το αμερικάνικο Amazon, χρησιμοποιούμε το λογαριασμό που ήδη έχουμε (αν έχουμε αλλιώς φτιάχνουμε καινούργιο) και απλά προσθέτουμε μία σωστή διεύθυνση ΗΠΑ (από φίλο, συγγενή κ.λπ.).

Εναλλακτικά υπάρχουν site στο internet που δημιουργούν (ψεύτικες) αμερικανικές διευθύνσεις (το Google είναι φίλος σας). Άλλος ένας τρόπος είναι να βάλουμε τη διεύθυνση ενός ιδρύματος (πανεπιστημίου κ.λπ.) ή εταιρίας που εδρεύει στις ΗΠΑ.

Κατά την παραγγελία μας χρησιμοποιούμε τη νέα αμερικανική διεύθυνση ως βασική (αφού μιλάμε για ψηφιακά αντίτυπα τίποτα δεν θα σταλεί εκεί) ώστε να "πείσουμε" το Amazon ότι ζούμε στις ΗΠΑ. Φροντίστε να διαλέξετε μία πολιτεία που δεν έχει φορολογία (δείτε εδώ).

Γιατί το GameShopper.gr δεν έχει προσφορές από τα εκατοντάδες μαγαζιά που πουλάνε CD Keys (Updated);

Στο GameShopper.gr δεν θέλαμε να εμπλακούμε στην όλη αγορά των "κλειδάδικων" λόγω των πολλών ατυχών περιστατικών με κλειδιά να εξαφανίζονται, με πελάτες παραπονεμένους που έχουν πληρώσει αλλά δεν έχουν πάρει το προϊόν τους ή παράλογες απαιτήσεις όσον αφορά τα στοιχεία που πρέπει να δώσουμε στο κατάστημα.

Ωστόσο επειδή πολλοί από εσάς μας το ζητήσατε επιτακτικά και η αλήθεια είναι ότι αυτού του τύπου τα καταστήματα είναι μία αγορά η οποία έχει μεγαλώσει τόσο πολύ, που δεν μπορεί να αγνοηθεί, σταδιακά αρχίζουμε να βάζουμε καλές προσφορές από "κλειδάδικα" που μπορεί να κινούνται στην γκρίζα ζώνη της νομιμότητας αλλά από μαρτυρίες που έχουμε και την έρευνα που κάναμε φαίνονται σχετικά αξιόπιστα.

Από τη μεριά μας πάντα θα φροντίζουμε να σας πληροφορούμε για το αν μία προσφορά αφορά CD Key και να αφήνουμε στη διακριτική σας ευχέρεια το αν θα αγοράσετε ή όχι.

(Αρχικό κείμενο)

Διότι αφενός τα περισσότερα από αυτά τα ψηφιακά καταστήματα δεν είναι εξουσιοδοτημένα για την μεταπώληση κλειδιών, με ότι αυτό συνεπάγεται σε περίπτωση που κάτι δεν πάει καλά και αφετέρου ορισμένα από αυτά αποτελούν “βιτρίνες” για άλλες δραστηριότητες.

Αν ήταν να δώσουμε μία συμβουλή, θα λέγαμε να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί στο να δώσετε ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα όπως ταυτότητες και διαβατήρια αν σας ζητηθούν με τη γνωστή πρόφαση ότι το σύστημα ασφαλείας κάτι βρήκε στα στοιχεία εγγραφής σας.

Επίσης τα “κλειδάδικα” έχουν προφανές προβάδισμα μόνο στους πρώτους 1-2 μήνες κυκλοφορίας ενός τίτλου (δεν ισχύει 100% αλλά είναι γενικός κανόνας). Στην πορεία του χρόνου όμως όταν ο νέος τίτλος θα αρχίσει να “παλιώνει” και να μπαίνει σε προσφορά 50-75% κάτω στα νόμιμα καταστήματα, οι τιμές στους επίσημους και καθόλα νόμιμους μεταπωλητές γίνονται πολύ πιο ανταγωνιστικές και πολλές φορές είναι και πολύ καλύτερες.

Τι προβλήματα ενδέχεται να υπάρξουν όταν αγοράζω ασιατική ή αμερικάνικη έκδοση ενός παιχνιδιού για το Playstation μου;

Παρά το γεγονός ότι τα παιχνίδια της λιανικής για τα συστήματα της Sony είναι συνήθως χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς, δηλαδή παίζουν κανονικά παντού (Region Free), κάποιος που θα αγοράσει μία τέτοια έκδοση ενδέχεται να αντιμετωπίσει προβλήματα με την ενεργοποίηση έξτρα περιεχομένου.

Πιο συγκεκριμένα αν π.χ. έχουμε ευρωπαϊκό λογαριασμό και ενεργοποιήσουμε ένα παιχνίδι αμερικάνικης έκδοσης σ' αυτόν τον λογαριασμό, υπάρχει πιθανότητα τα έξτρα DLC που θα αγοράσουμε από το ευρωπαϊκό Playstation Store ή τα DLC που περιέχονται σε μορφή κωδικών στη συσκευασία του παιχνιδιού να μην ενεργοποιούνται λόγω ασυμβατότητας.

Το παραπάνω πρόβλημα αντιμετωπίζεται είτε αγοράζοντας παιχνίδια που δεν σκοπεύουμε να αγοράσουμε έξτρα περιεχόμενο ή δεν υπάρχει έξτρα περιεχόμενο (όπως π.χ. οι Complete Editions) είτε φτιάχνοντας έναν λογαριασμό έξτρα (π.χ. αμερικάνικο) που ταιριάζει με την έκδοση του παιχνιδιού που αγοράσαμε.

Αν αποφασίσουμε να φτιάξουμε νέο λογαριασμό π.χ. αμερικάνικο τότε πρέπει να φροντίσουμε να αγοράζουμε έξτρα περιεχόμενο (DLC) από το αμερικάνικο Playstation Store για τα παιχνίδια που έχουμε συνδέσει μ' αυτόν, για να μην έχουμε προβλήματα ασυμβατότητας.

Σε αυτήν την περίπτωση ένας εύκολος τρόπος να γεμίζουμε με "πίστωση" τον αμερικάνικο λογαριασμός μας αν αντιμετωπίζουμε προβλήματα με την πιστωτική κάρτα μας στο Playstation Store, είναι να αγοράζουμε gift cards των 10, 50, 100 δολαρίων από το αμερικάνικο Amazon, με το γνωστό κόλπο με τη δ/νση που αναλύεται παραπάνω (δείτε "Πως αγοράζω από το αμερικάνικο Amazon;").

Η δημιουργία αμερικάνικου λογαριασμού και η πίστωσή του με gift cards από το Amazon έχει το επιπρόσθετο πλεονέκτημα ότι εκμεταλλευόμαστε τόσο τις πολύ καλές προσφορές του Amazon σε παιχνίδια και DLC για PS Vita/ PS3 / PS4 (που μπορούν να ενεργοποιηθούν μόνο σε αμερικάνικο λογαριασμό) αλλά και του ίδιου του αμερικάνικου Playstation Store.

Υπάρχει εναλλακτικός τρόπος για να ενημερώνομαι για τις προσφορές που ανεβαίνουν στο GameShopper.gr;

Σαφώς, μπορείτε είτε να μας ακολουθήσετε στο Twitter που είναι ο καλύτερος τρόπος μιας και θα ενημερώνεστε και για τις τελευταίες ανακοινώσεις είτε να μας ακολουθήσετε στο Facebook.

Μπορώ να στείλω μία προσφορά που έχω βρει στο GameShopper.gr;

Βεβαίως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας.

end faq

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 03 Ιουλίου 2014 14:04

1 σχόλιο

  • Σύνδεσμος σχολίου λιτσα Τρίτη, 05 Απριλίου 2016 11:31 δημοσιεύθηκε από λιτσα

    θα ηθελα να μαθω τιμη και διαθεσιμοτητα για το rocket leaque ποδοσφαιρου για PS3

    Aναφορά

Προσθήκη Σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.